HEMMA IGEN!

Så, hemma igen efter en vecka (nästan) i fjällvärlden. Med mig på trippen hade jag som sagt Mami, Papi, Bror, Cajsa (friend<3) och Anton (Patriks kompis och min kompis bror). I alla fall åkte vi i fredags och kom hem vid, ja vad var klockan? 6 kanske. Det är runt 40 mil till Hemavan, så det tar runt 4 timmar, ont i rumpan och trött i huvudet av all musik som strömmade ur ipoden. Är helt lyrisk över Gavin Degraws albud med samma namn. Den är så bra, eller rätare sagt, han är så bra!
Lyssnar även flitigt på Robin Bengtsson med Dock of the bay (ingen överraskningen direkt).

Jaja, veckan var bra med massa skidåkning, me like! Annars så selade vi biljard och pingis, kollade på Vänner, Playa del Sol, SOS, ja, mer och mer..
Ska lägga in en av de få nyårsbilderna jag knäppte sedan, har inte kameran här dock..

Ska kolla lite vänner, säs.7.

Puss love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0