Hemma efter en sabbis på stan.

Ja, det är verkligen kallt ute idag, därför blev viselsen på stan kort, eller var det för att pappa skulle tillbaka till jobbet.. I alla fall så gick vi på Stadium. Jag kom ut därifrån med en kasse innehållande nya löparskor (eller joggingskor som jag egentligen säger), och ett par löparbrallor. Skorna var grymt sköna, och även fast jag köpte dem i strl 38 (har 37 i vanliga fall men det var helslut), så satt dem hur bra som helst och det känns som attgå på moln. Började av ngn kontisg anledning sjung "I´m walking on sunshine" när jag provade dem hemma igen, haha.
Jag bestämmde mig för att ha ett nyårslöfte för mig själv, sa det inte till ngn annan eller så. Jag lovade mig själv att ha ett hälsosamt år. Vad det innebär för mig är inte sallad och frukt som diet, nej, utan helt enkelt inte fika bullar efter skolan i stället för en macka, att träna mer själv (jogga ute 1-2 ggr i veckan + fotbollsträningarna), o.s.v. Inga stora förändringar alltså, utan bara att ta hand om mig själv mer! Jag vet inte om jag kommer lyckas hålla det till punkt och pricka, men det är ju kul att ha ngt att sträva imot.

Ska nog försöka komma ut på en joggingrunda redan idag. Det ända som jag drar mig för är den bitade kylan och att det redan blivit mörkt, usch. Hatar att jogga på vintern för att det blir så jobbigt att andras och så, men sånt får man ta..



My new shoes and löparbyxor:)

Have a good day!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0