Go´kväll!

Hej på er !
Dagen har gått riktigt snabbt, tycker att jag nyss vaknade. Åt lunch, rester från igår, gick över till the neighbour och såg hockey. Den matchen var inget att hänga i julgranen, modo förlorade med 5-3 mor Djurgården. Det som äntligen hade vänt för dem med 4 raka vinster, men de får väl helt enkelt komma igen till nästa match.
Sen gick jag hem, där midagen var på g. Mamma och pappa hade kommit hem efter en dag på kontoret, vi åt föresten lax och pasta till middag :) det var gott.
Ja ni, nu sitter jag här och övar lite igen. Spelar bl.a. hallelujah med Leonard Cohen, och Behind blue eyes med Limp Bizkit och lite annar gott och blandat. Måste få säga att jag bli bätre och bättre, vill bara få in taktkänslan lite bättre. Kommer inte från någon musikalisk familj över huvud taget, men jag tycker det är roligt med musik. Skulle helst av allt vara duktig på att sjunga, men det kan ju absolut inte säga att jag är. Tänk hur kul det vore! Vara så där bra att alla häpnar och överöser en med beröm. Aja, drämma kan man ju. Det får väl helt enkelt bli så i nästa liv :)

Nu ska jag snart se på Wallander som börjar kl 22.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0