Fredag!

Tjoo!
Ojoj, helg nu igen. Det är inte klokt vad tiden går fort. Och nu är fredagen redan slut, och jag ska hoppa i säng. Girlsen har varit här hela kvällen, och vi haft så kul! :) Tack alla för de fina presenterna med ;)
Nej, mina ögonlockfaller snart ihop så det är bäst att gå och barta tänderna medan jag ännu är i medvetande. imorgon måste jag nog masa mig in till stan med mamma, om hon har tid, och besöka gymnasieskolar inför min allt för svåra val. Jag funderar mellan natur-Nola, och teknik-Park. Sen vet jag inte riktigt med samhäll, kanske ekonimi eller språk.. Det är för svårt att bestämma sig vid 15årsålder, eller oj, vad skriver jag?
Jag är ju 16 nu! :D

Nu SKA jag gå och sova, sorry for dålig update; Här kommer en bild från gårdagens kalas!

Mamma, Sandra (kusin), Jag som öppnar ett paket (me like), Ida (kusin) och bror.
Ja, man borde få fyla år oftare, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0