Födelsedag!

Hej alla! Idag är ingen vanlig dag, men det är inte Min födelsedag hurra hurra hurra. Haha. Men idag fyller min kusin Jocke år, så grattis till honom! Vi har varit på lunch och fika där nu mitt på dagen, det var supergott och kul att träffa alla. Och föresten så är det inte så länge tills jag fyller år heller, 29 januari :) längtar lite faktiskt!
I övrigt så händer det inte så mkt. Sista dagen innan skolan dara igång igen, och det känns ju inte så bra.. Ska nog bara "chilla" idag och ja, vi får väl se.. Och så har jag kommit fram till att jag drömmer varje natt, och drömmarna omfattar rätt få personer, det är weird. Men det är kul är drömma med, särskillt om man kommer ihåg vad man drömt om:p
Har läst över 100 sidor av boken nu, damn it´s good! 
Känner att jag inte skriver ngt vettigt nu, så det är väl lika bra att avsluta nu.

Pusslove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0