finaly done!

Har precis städat klart, såå fint det blev! :) I och för sig så plackade jag bara undan allt skit och kläder som låg framme, och damsög (Hade rätt stora dammråttor kan jag lova). Nu ser jag på vänner, sista säsongen och sista avsnittet, so good! Ska snart leta fram ngt recpept på något gott att baka tils torsdag. Några förslag? :)

Kollade posten för en stund sen. Hade fått brev för en gångs skull, tre till och med. Ett från banken, ett från Storumans folkhögskola där det stod att de ville ha mig sov elev på deras skidhem. Har fått flera likande brev, och det känns ju inte så angeläget med tanke på att jag har slutat med slalom efter förra säsongen :p Men men, man vet ju aldrig!
Brev nr 3 innehöll en guldmedalj och ett tack för vinsten i F 15-17 serien (fotboll allstå), som vi vann :) Ja, bättre sent än aldrig..

Nej, här kan jag ju inte sitta hela dagen;
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0