En ny hobby, eller?

Imorse slog det mig, jag ska lära mig spela gitarr! Har ju spelat lite i skolan och så, så några ackord kan jag. Mamma har en gamal gitarr ståendes, så min plan är att stränga om den och lära mig att spela :) Känner att jag behöver något avkopplande att pyssla med, så varför inte utvecka min musikikaliska sida (eller ej så musikaliska sida ) :p. Har pratat med Elin om saken och hon sa att man kunde lämna in den för 300-500 kr. Dyrt tkr jag, så jag ska nog bara köpa nya strängar och be någon här hemme gör det. Aja, det bli nog bra. Hoppas jag har tålamod att lära mig innan jag ger upp!

Puss på er, nu ska jag se DH!


Kommentarer
Postat av: rebecka

De kosta inte alls så mycke :p typ max 200 :)

2009-01-14 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0