Att ta sig i kragen..

Söndag idag, igen. Veckorna går så otroligt fort nuförtiden, hinner inte med alls. Söndag innebär inte så mkt för min del heller; sova ut, äta frukost, klä på sig i ngt bekvämt och sedan göra vad som faller mig in. Och vad som faller mig in på söndagarna brukar vanligtvis inte vara så mkt, tyvär.. Känner att jag måste ta tag i mig själv och hoppa ur morgonrocken snart.

Helgen har i övrigt varit bra! Fredagen blev en lugn hemmakväll framför let´s dance och 90210. Tyckte alla var ganska duktiga, särskillt för att vara första gången.
Igår kom girlsen hit fram mot kvällen, vi såg ngn superkonstig skräckfilm och spelade spel. En riktig Girlsnight! det var mys på hög nivå :) Och just, köpte en ny jacka! Superfin, och det var egentligen en julklapp, men det blev födelsedagspresent med p.g.a. priset -.- Haha.

Aja, ska väl få och klä på mig nu, det här går inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0