31-01-09

Hejhopp!
Lördag idag, känns mer som söndag måste jag säga. Är så himla trött och har inget särskillt planerat idag. Har nyss, eller det var ett tag sen, var jag i stan på öppethus på Nola och Park (gymnasieskolar här i Övik). Gick först på Nola där jag träffade Maja och vi gick sedan till vånging tre och fyra, där Naturarna håller till. Kändes konstigt att gå runt och "kolla" på alla som hade valiga lektioner. Fasst i och för sig är det ju de som är meningen med sånna här dagar. Det verkade i alla fall bra, och skolan värkar helt okej den med :)
Åkte sedan upp till Parkskolan och mötte upp bror, dom hade redan packat ihop, så vi gick bara en svång och kollade in skolan. Efter dessa besök blev jag inte säkrare på mitt val, snarare tvärtom. Jag har senaste tiden tänkt att Natur är bäst, men nu är jag lite tillbaka och svajar på teknik, som egentligen var det jag tänkt från början. Men jag får väl tänka efter och känna..

Sitter nu och lyssar på Gavin, kan nog inte lyssna för mycket på hans nya skiva. Den är så GRYMT bra, så jag kan inte annat än rekomendera den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0