24-01-09

24 januari, vet ni vad det betyder?
Det är Erica dagen, vilket betyder att jag har namnsdag :D Grattis till mig, och till Oskar som fa´ktiskt fyller år idag, 16 närmare bestämmt!
Dagen har spenderats på stan, men Belliboo. Vi var på jakt efter ett födelsedagspresent till Julia, och vi hittade en tillslut. Vad kan jag dock inte skriva, för man vet ju aldrig :p Men en rackarns bra blv det, om jag får säga det själv.
Nu sitter jag och väntar på middag, det luktar kött; mums! Sen ska vi fika namnsdagsfika som jag köpt. Och sen vid halv 7 är det hockey. Tanken var att jag skulle dit med mama, men nu vill hon typ inte gå. Så jag får väl försöka ta med mig ngn annan...

Nej, nu måste jag gå på toa. :p

Hörs senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0