23-01-09

guud så trött jag är. Känns som om jag gått runt i koma hela dagen..
Har nyss ätit en macka, eller två rättare sagt. Ska snart ta fram gitarren tror jag, blev inget igår..
I alla fall så har dagen varit bra, eller kort åtminstonde. Tre lektioner innan lunch, och två efter.  Spelade volleyboll på idrotten sista timmen, det var ju väldigt seriöst som vanligt *host*. Tog en dusch och satte mig på bussen hem, orkade inte gå och det är ju ändå fredag, så lite lyx får man unna sig! :)

Ja, fredag. Vad ska jag hitta på ikväll då? Jag vet inte än, men det löser sig nog. Har bara ett kapitel kvar av boken nu (Om jag kunde drömma), så himla bra den är!!! Ska läsa ut den ikväll tror jag, och sen är det bara att hoppas att jag får uppföljarna i födelsedagspresent alltså den 29, nu på torsdag. Och tårta vill jag ha, nu börjar jag längta lite hehe...
Men först ska ju Julia fylla år, 4 dagar innan mig (typiskt). Och därför måste jag åka in till stan imorn och leta efter en bra present och det kan ju ta tid, särskillt när jag inte vet vad hon vill ha. Och när ja ändå skriver om henne kan jag nämna att hon jus nu befinner sig i huvudstaden och ska gå på Chris Brown konsert ikväll,men jag är inte så avundsjuk... nej, nej....


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0