22-01-09

Hej igen!
Blev inget inlägg igår, skäms på mig! Hade mycket att göra, fixa klart piwer-pointen, träning och lite annat smått och gott. Träningen var super jobbig, men det känns ju bra nu, efteråt ;) Det är bara styrka/kondition på onsdagar, så det blev en hel del springande och hoppande, benen - ajaj!

Idag har varit en bra dag i alla fall, trött som ett as imorse dock.. Skulle ge vad som helst för sovmorgon imorgon, men jag får väl hålla ut en dag till. Har ägnat en hel del tid åt Polen-projektet idag, på tisdag är det dax! (för redovising mm.) Känner mig inte så säker på hur det kommer gå, känns som jag är helt snurrig och inte kommer ihåg någonting alls. Får stödja mig på de andra och hoppas på det bästa.
På eftermiddagen idag höll jag och Majsan i idrottstimmen, vi körde styrka/kondition med avslappning och strech på slutet. Maja är konståkare (och en tuskigt bra sådan) så hon fick ta hand om strechingen (jag är stel som en pinne nu förtiden). Det blev bra, okej i alla fall :) Ska snart till farmor och farfar på middag, är lite hungrig faktiskt. Sen ska jag hem och kanske drar ett avsnitt 90210, yeey.

Hörs senare (ska försöka slänga in lite bilder med).
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0