19-01-09

Måste börja med att gratulera Philip på födelsedagen; Grattis! ;D. Det innebär även att det är 10 dagar tills det är min tur to turn 16!! Yeey.
Dagen har varit låång, seg och utslitande. Kom hem vid halv 4 som vanligt, tog en fika och tog fram matten. Tänkte göra bort det på en gång, och jag gjorde faktiskt rätt mkt, bahöver bara lite hjälp av mami när hon kommer hem..
Var trött som en deg i morse och den varma sägen var inte kul att slita sig från. Läste lite igår innan jag släckte, men jag kunde bara inte somna. Vet inte vad det är med mig och söndagar, jag kan bara inte sova på söndagkvällar.. Kanske beror på att skolveckan väntar runt hörnet, jag vet inte..

Nej, nu ska jag nog gå och hämta giratarren, still so fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0