12-01-09

Hej på er!
Idag är der måndag, och vi vet ju alla vad det innebär: skola! (okej,inte för alla). Jobbigt som bara den, men det är sånt man får leva med. Dagen började med en dusch, påkläding, snabb frukost bestående av frukt (nej, jag bantar inte, är ingen frukostmännsika bara). Sen drog jag på mig jacka och skor och mötte Julia för att gå till bussen. Vi såg till vår "förtjusning" att de tre barnen som, jag kanske är 7 år, också var där.Guud så lässa vi är på dem! De ska alltid kasta snö på oss och reta varandra (och oss) till vansinne. En stor snöboll tillbaka är vad de förtjänar!
Känner mig rätt elak nu, men det är sanningen. Dagen gick ändå ganska snabbt, det vanliga. Spanska, engelska, no, bild, svenska och so. Började se en spansk film idag, den var rätt konstig. Började typ med att en flicka i 14årsåldern dödade sin pappa i självförsvar när han försökte göra övergäpp på henne. Får väl se hur det går för dem, de lade kroppen i en frys i alla fall..
Nu sitter jag här och har nyss ätit. Ska nog bara relaxa ikväll, ingen träning förens på onsdag, så jag ska nog tvinga mig själv till en joggingtur imorn!
Kom just på att jag måste kliva upp tidigt imron, usch. (ÄR INGEN MORGONMÄNNISKA) Ska åka till Bredbyskolan vid 07.15 med en lärare och en annan elev. Vi ska prata med deras lärare om resan vi gjorde om förintelsen i Maj 2008. Känns skönt att det bara är lärare, hade inte pallat annars.

Aja , ha en bra kväll gullbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0