Stuck.

Jag är helt fast nu, kommer ingenstans men so:n nu. Tror jag lägger undan det nu och kör sista rycket imorgon istället. Matte är väl det som jag får änga ett tag åt nu då, vi håller på men volym nu, och jag känner mig inte riktigt 100.
Idag på förmiddagen var vi även och spelade (men vår "band"), och gud så kul det är! För er som inte et kan jag berätta att jag är med i något som ska likna ett band, vi började i höstas. Det är jag, Elin, Jacke, Oskar och Savv. Vi har hitils två låtar, den första är Boulevard of broken dreams med Green day, och den andra är Seven nation army med The white stripes. Tycker den sistnämna är roligast, det tycker nog vi allihopa, men man måste ha en första låt och då passar b. of broken dreams bra :)
Jag spelar bas, det är kul och lagomt svårt för mig som inte är vidare musikalsik. Jag spelar lite gitarr med, men det gör jag mest hemma som avkoppling.

Nej, matte var det.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0