Phoneintervju.

Shit. Nyss ringde en kvinna från Stockholm som jobbar på SKMA (svenska kommitén mot entsemitism) och frågade om en telefonintevju jag har lovat att ställa upp på. Hon undrade om detta var ett bra tillfälle, men jag blev så förvånad och sa att hon kunde ringa kl 12.00 imorgon istället. Hoppas bara att jag kommer ihåg det så hon inte ringer när jag sitter i maten eller något annat opassade. Intervjun handlar alltså om resan jag och 5 andra elever gjorde tilsammans med tre lärare till Polen i maj (en resa om förintelsen som inkluderade bl.a. besök på olika koncentartionsläger).
Sara (hon var också med på resan), skickade nyss ett sms om att hon också hade blivit uppring och hon sa att hon kunde prata kl 20 ikväll. Jag som först troode vi skulle göra det tillsammans blir skitnervös nu när jag tnker på det, men det löser sig nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0