Nya stjärnor?

Ni kanske precis som jag satt bänkad framför tv:n på onsdagar för att se Made in sweden? Jag tycker det var ett asbra program, där man fick se arbetet bakom både artisterna och manegernas arbete. Att se en artist skapas och urvecklas var verkligen kul. Tyvär så varade det bara i fyra veckor - fyra program.
Här är i alla fall de färdiga resultaten - singlarna från både Kim  - 3 florrs down, och Janet - let go.



Jag gillar båda Janet och Kim skarpt, de är båda unika och orginella. Jag hoppas och tror att de får stor framgång och sätter sverige på kartan, för de har verkligen talang!

Ja, nu blev det mkt musik plötsligt, men det är ju ändå en Musicbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0