Nighttime.

By golly i´m tired! Hängde med mamma på jobbet och satt där coh pluggade i två timmar, känndes som om jag skulle få mer gjort där (i ett eget kontor, hehe), än hemma. Och det känns bra nu i efterhand. Gjorde både so, matte och lite kemi. Men nu är jag trött som sagt, väntar bara på att ett avsnitt OTH ska bli klart, så jag kan myspysa :)
Tro det eller ej så har jag faktiskt lite sovmorgon imorn. Vi ska in till stan vid 9-tiden på fotbollsturnering, så det blir en lång och skön extratimmes sömn! :D Välbehöligt kan jag lova. Jag ska själv inte spela, jag och Sara har tagit på oss "tränarjobbet" så det blir nog najs. Vi har ändå bara 5 tjejer med oss som ska spela, så det blir nog inte så mycket jobb på den biten heller, om man jämför med killarna som ska vara 11 st. Det är i alla fall på sporthallen hela dagen (eller det beror på hur bra det går, men vi hoppas på det bästa), så det blir väl även en lunch på stan. Och vi gråter då inte över att missa fisken på skolan...

Nej, nu ska jag gå och ta mig ett kvällsmål, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0