Dagens intag av kalorier.

Är avklarat. Har precis tryckt i mig dagens andra semla. Men vafan, det är väl okej såhär på "Fettisdagen", dagen då jag även får höra av min bror att jag har namnsdag (analysera namnet Fettisdagen).
Sitter och sappar mellan kanalerna på tv:n nu. För tillfället är det Mästarnas mästare, som ikväll lägger fokus på Malin Moström (som för övrigt kommer härifrån ö-vik och var barndomskompis med min moster, om man får skryta lite.hehe). Tycker detta program är riktigt kul, att få se bakgrunderna av de olika idrottarna. Okej, jag förljer inte serien slaviskt, men lite har jag snappat upp. Samtidigt är det Den rätta för Rosing, vilket jag inte sett än, var reklam. Men det kanske blir en kik på det med.

Shit, jag är trött. Ska nog försöka komma i säng tidigt, kanske läsa lite med. Ja, så får det bli!
Ha en skön kväll alla, Puss!


Semlor - godaste bröd- och gräddklicken på marknaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0