27-02-09

Hej!
Hann inte med något kvällsinlägg igår eftersom jag kom hem från träningen vid halv 10 ungefär, och var supertrött. Träningen var i alla fall superjobbig, jag ville bara dö, men gjorde mitt bästa ändå. Tycker det är ganska skänt att ta ut sig tills man vill spy, åtminstonde efteråt.

Ja, fredag idag, mycket skönt! Det var även sista dagen vi gicki skola innan lovet (vi har alltså sportlov v 10 och inte som Stockholmarna som har denna vecka ), och det betyder vila och skoj! Åker med familjen + en av mina bästa vänners familj till Hemavan (fjäll i norr) lör-fre. Ska bli jättekul att åka lite skidor igen, och jag hoppas vädergudarna är snälla med oss och bjuder på sol i massor :)
Jag har även varit duktig och bakat morotskaka som ska med till fjällvärden, efter mammas beordran. Det luktar jättegott här kan jag lova! Väntar bara på att det ska svalna så jag kan garnera den, det blir nog mumsigt!

Har inga planer för kvällen, så vi får elt enkelt se vad jag kan hitta på.
Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0