25-02-09

Hej!
Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra, det har inte varit ngn ansträngande dag om man säger så. Åkte till skolan som vanligt imorse, och sedan därifrån med buss till stan. Vi var inbjudna till en "teamdag" om miljö på Sliperiet (ett ungdomsställe typ), av några treor från gymnasiet som hade det som sitt avslutningsarbete. Och hur var det då? Jo, sådär. Vi började med att delta i en föreläsing om global uppvärmning, vilket var ganska intressant egentligen, men den var ca 1,5 timmar och det blev lite jobbigt. Sen vid halv 11 gick vi upp till Nola och åt lunch, helt okej. Eftermiddagen bestod av några workshops och sen var dagen slut.

Istället för att ta skolbussen hem, gick jag runt på stan i ca en halvtimma, och tog sedan statsbussen hem. På stan blev det ett fynd faktiskt, och på rea dessutom.
Nu sitter jag här och ser på tv, eller ser och ser, jag skriver ju här! Det är himla fint väder ute, så jag funderar på att gå ut en stund, vi får se.






Bild 1: Dagens outfit. Ganska avslappnad och bekväm, t-shirt från Vero moda, kofta från Esprit, jeansleggings från MQ och väska från Lindex.

Bild 2: Pippifåglarna njuter även dem av vårvädret, var bara tvungen att ta en bild!

Bild 3: Dagens kap: En spetstopp från Åhléns..

Bild 4: Som jag fick till ett underbart pris. 50 kr nedsatt från 249:- !

Ja, det var min dag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0