22-02-09

Hej och god eftermiddag!
Så, söndag igen, vilket beryder skola imorgon vilket innebär en stor suck. Denna vecka blir nog helt vanlig, inget spec. som ska hända. Något positivt är i alla fall att det är sprotlov nästa vecka, så skönt! Den veckan ska jag spendera i Hemavan (fjälen) med familjen samt en av mina bästa kompisars familj, det blir nog asbra!

Idag har jag bara softat, suttit i pyjamas hela förmiddagen och räknat lite matte. Men jag har faktiskt även varit på träning, så helt ner softad är jag inte. Efterträningen åt jag en god middag (lax och pasta) och tog en dusch, nu sitter jag här med Vänner rullande i dvd:n. Ska nog sätta mig med lite Spanska, och matte med för den delen.

Hur har er helg varit? Min har varit lugn och skön, det är så det ska vara ibland!
Ha en bra söndag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0