21-02-09

God morgon! (om man nu får säga så när kl är kvart i 1, annars God förmiddag!)

Shit, gårdagen var jätteskoj. Åkte som sagt hem till Majsan vid 8. Vi har egentligen kännt varandra sedan förskolan, men vi tappade kontakten när vi började i olika klasser på högstadiet, jättesynd. Men nu har vi hittat varnan igen, och det är väldigt roligt! I alla fall så satt vi först och snackade en massa (mest skit, hehe), sen drog vi på ica och köpte glass som vi sedan myste i soffan framför en film med.
Vi såg John Tucker must die, den är så himla rolig, jag tror jag dör. När filmen var slut degade vi en stund och sen kom pappsen och hämtade mig. Ja, så var min fredagskväll, hur var eran?

Vaknade vid 11 idag, gick ner och hämtade en macka med grönsaker, ett ägg och juice, myste i soffan ett tag, och nu sitter jag här. Vad jag ska hitta på idag vet jag inte riktigt, vi får väl se.

Nej, nu ska jag hitta på ngt, Pusslove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0