19-02-09

Alltså vad har gud mot mig och matlagning?! Nu hände det igen, den här gången när jag skulle vara duktig och koka gröt som mellanmål istället för kakor, och då tappade jag Såklart vispen på golvet, så det blev jättekladdigt. Och inte nog med det, allt brände fasst i botten, så jag förstörde typ kastrullen. Jag blir så less. Varje gång jag ska laga eller baka ngt så händet det något. Sist när jag skulle göra pannkakor rullade två ägg ner på golvet, gissa vem som skurade golvet i två timmar... -.-

Dagen i övrigt har varit bra, inga olyckor där alla fall. PÅ förmiddagen såg vi en film, och började jobba på våra elmototrer som vi ska bygga på tekniken, ganska roligt faktiskt! Efter lunch fick jag hoppa in och jobba i kafeterian igen, en av mina klasskamrater som egentligen skulle jobba var sjuk, eller blev, hon gick hem. Aja, nog om det.
Träningen som jag skulle ha ikväll (fotboll) blev inställd, så jag följer nog med mamma på Step in och Pumpar (body-pump), det var längesedan jag var på gymmet nu, så det ska bli riktigt skönt! Hoppas det finns platser kvar bara..

Nej, nu ska jag se på ANTM och göra lite matte.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0