18-02-09

Hej allihopa!
Sitter här i soffan med datan i knät, har nyss sett en film som jag lånat hem från skolan (filmatiseringen av en bok vi läste på engelskan, jag var borta när de andra såg den), Stone cold. Den var väl sådär, inte direkt bra. Konstig och, ja, knepig helt enkelt.
Idag hade vi äntligen biologiprovet, skönt att få det bortgjort. Men ett litet problem inträffade bara, brandlarmet gick mitt i provtiden! Så det var bara att droppa penna och papper och kuta ut på gården. Vet inte varför det löste ut, det var väl ngn som hade haft kul och lekt med elden igen, mötte i alla fall en svärade rektor, så det var nog ingen övning.

Set på Sex and the city nu, himla bra att det har börjat gå på eftermiddagarna, biten tvnörd som jag är. Och ja, kom just ihåg! Grey's börjar ikväll med, det får man ju inte missa :o

Nej, nu ska jag lyssa på lite av den underbara musik som jag laddade hem igår, kommer såklart med ett litet tips senare!

Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0