17-02-09

Hola!
Dagen har varit lång, lång och utmattande. Imorse var jag trött som ett as, men lyckades ändå masa mig ut sängen och in i duschen. Åt en snabb och omättande frukost innan jag kastade på mig fjällisen och ut genom dörren. Och ja, det var -26 grader. Varmt va?
Det har varit ovanligt kallt de senaste dagarna här, men är det vinter så är det. Vi kunde haft slask och regn lika gärna, så man ska inte klaga.
Väl i skolan gick jag till kafeterian, där jag mötte Philip. Vi hade hand om den hela dagen, eller ja, ett pass på förmiddagen och ett pass på eftermiddagen. Det var ganska lungt, så det var "chill", blev bara lite less mot slutet, men nu har jag gjort bort min gång iaf. Min dag blev 100 ggr bättre när jag hörde att vår NO-lärare var sjuk, varpå provet flyttades fram till imorgon, Skönt!
Nu kan ni ju gissa vad jag ska göra denna eftermiddag, no..

Hur har er dag varit?

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0