15-02-09

Hej allihopa!
Ber om ursäkt för dagens dåliga uppdaterning, har inte haft tid helt enkelt. Tänkte börja med att berätta om min lördagskväll.

Igår var det alltså alla hjärtansdag, och det firade jag på bästa sätt - enligt mig. Istället för en romantisk middag med en pojke, blev det en romantisk middag med tjejerna, superskoj! Kvällen, eller dagen rättare sagt, började vid 4, då jag gick över till Julia (en av mina bästa vänner som även är min granne) och såg på hockeyn.(Modo-Djurgården) Cajsa som också var där är brun som jag vet inte vad. En bajskorv? Näe, haha, nu ska jag inte vara dum. I alla fall så känner man sig som värsta vitryssen när hon är i närheten (hon har alltå varit i Thailand i över 2 veckor). Vid 6-tiden var matchen slut, och vi promenerade in till Matcompaniet där Sara mötte upp oss.
Efter en lång måltid gick vi hem till Julia igen, efter ett stopp på ICA där vi köpte glass att ta med oss. Vi som egentligen hade tänkt att se Melodifestivalen fick hitta på ngt annat eftersom vi kom hem vid halv 10. Vi såg The perfect man på 3:an och åt en massa glass och bara myste. Vi blev supertrötta och somnade nästan allihopa, så vi hämtade lite godis och vips så var vi pigga och glada igen.
Kvällen slutade vid kvart i ett, då jag gick hem . Tack girls för en underbart kul kväll!

Hur spenderade ni er alla hjärtans dag?
Blev det mys med pojkvännen, eller med kompisarna som jag, eller bara en lugn hemmakväll? Berätta gärna :)

Idag vaknade jag vig halv 11, åt frukost, gick ut ett tag. Det var superfint väder, några minusgrader och strålande sol, så det var tiktigt skönt ! Sen vid 2 åkte jag på träning, och ja, nu sitter jag här och väntar på middagen :)


Fint eftermiddagsväder :)


Myskväll med brudarna, Cajsa och Julia i bild (dålig bild).


Kvällen avslutades med tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0