14-02-09

Glad alla <3-dag på er alla!

Lördag idag, så skönt. Sov fram till 11, slöade och kollade på Vänner säs. 8 till frukosten, som fick bli två Fibertoast och en blåbärsyoghurt. Och när vi ändå är inne på ämnet yoghurt, hur komme det sig att "småyoghurt" är så mycket godare än den yoghurt som säljs i literförpackingar? Jag vet inte, men det tycker jag i alla fall. Om jag fick skulle jag nog kunna leva på "småyoghurt"...
Nu har jag just ätit lunch med familjen och några bekanta till mamma och pappa. Det bjöds på italienskt, citronmarinerad rostbiff och potatissallad, mums! De enda negativa med den målltiden var att potatisen var dränkt i vitlök, vilket gör att min andedräkt är mer än otäck, det blir att ta fram andborsten och en hel tub tandkräm.
Vid fyra ska jag knalla över till Julia och se ishockey, och sen har jag en massa skojiga planer för kvällen. Vad kan jag berätta mer om senare, eller imorn om jag inte hinner titta in mer idag.


Skjortklänning - Gina
Skärp - Tiger
Läggings - H&M

Ciao - kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0