06-02-09

Hey!
M, fruksallad är gott. Blev verkligen sugen på det när jag traskade hem från skolan. Så jag tog fram en banan, ett äpple och en apelsin, hackade lite mörk choklad och gjorde en härlig sallad :)
Dagen i helhet har varit okej, har haft lite problems som inte riktigt löste sig, men jag orkar inte gå in på det nu.. Hade prov direkt imorse, kemi. Det känndes bra, så jag hoppas att resultaten är likartade! Sista lektionen åkte jag längskidor på idrotten, drugt men skoj. Efter ett tag var det bara jag, jullan och sara kvar och vi tyckte det var så tråkigt så vi började prata om en massa annat skoj istället. Vet inte riktigt hur det gick till, men vi började prata om ett glas iskall cocacola, och det sltade med att B. Obama var vår assisent. Haha, vi byggde upp en riktigt drömvärld där vi hade världens heting till man och pengar fanns det gott om.. Ja, man kan göra vad som helst för att få tiden att gå ;)

Ja, hur har ni haft det idag då?
Själv så sitter jag i sägen med lådan i knät, vet inte riktigt vad jag ska göra. Vad kvällen har att bjuda vet jag inte heller, det är ju i och för sig Parken (ung.disco typ), men jag har inte planerat att gå..

Så vi får se ! Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara

allt för att fördriva tiden :) riktigt härliga tankar ;) (y)

2009-02-08 @ 23:13:02
URL: http://saandersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0