01-02-09

God eftermiddag! (var på väg att skriva god morgon, men det känns ju inte helt passande, hehe)
Nu är det alltså februari, och en månad har redan gått av 2009. tänk, nu är det bara 11 månader kvar av detta år, sorgligt.
Vaknade vid 11 imorse, slötittade lite på tv, gick ner och hämtade frukost, intog soffan och tittade på vänner. Ja, så såg min förmiddag ut, tills kl 1 då jag klev ur morgonrocken ocg gjorde mig klar för träning. Känndes mer än drygt att fara, men det kändes samtidigt kul när jag kom dit :) Vi var bara 7 stycken, så det blev en ganska intensiv träning, men så ska det vara. Det är så skönt att ta ut sig ordentligt, särskillt när jag inte har tränat alls denna vecka. Ja, sen tog jag en dusch och for hem.

Sitter och gruvar mig för högen av böcker och plugg jag måste ta tag i, so, kemi, engelska och so. Blääää, orkar inte..
Men jag får väl ta mig i kragen nu, vet att jag bara kommer ångra mig senare annars;
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0