Totalt utmattad.

Idag har ag varit i husum och spelat två matcher, den försa var redan kl nio vilket betydde att jag var tvungen att ställa väckaren på halv 7 (klev upp något senare som ni kan förstå), så nu är jag supertrött. Hur gick det för oss idag då? Vi förlorade tyvär båda matcherna, men vi brhöver inte ställa oss i skamvrån för det. Eller jo, jag har nog en plats bokad där, jag SÖG verkligen idag. Men annars så kämpade vi på bra, trots skador och sjuksomar som dök upp idag och tidigare i helgen. Det vi kan bli bättre på är att göra mål, logiskt va?

Nu har jag lite panik. Jag har så mycket att göra i veckan. Här är min 'veckoplan' :

Måndag: Skola, repa med bandet, åka på fördelsedagskalas hos min kusin. (Plugga vid ev. tid över)

Tisdag: Vara i stan hela dagen för att delta i 'Trippelboll' med klassen på Sporthallen (en idrottstävling för högstadieklasser), träning. (Plugga vid ev. tid över)

Onsdag: Vara i Bredbyn hela dagen (?), för att delta i en 'Rockbandsträff' med bandet där vi ska spela ett par låtar. (Plugga vid ev. tid över)

Torsdag: Skola och Nationellt prov i matte 'jippie'.

Fredag: Skola med prov i Samhällsekonimi, träning (kan behövas hoppa över om tidsbrist uppstår). In till stan för att återigen spela med bandet, denna gång på Sliperiet.

Förutom proven som finns ovanstående måste jag: Läsa ut en dålig svenskabok för att sedan skriva en recenssion på den, göra klart ett stort svenskaarbete inom literaturhistoria, läsa ut en engelskabok som jag tror jag måste skriva recenssion på, skriva klart ett biologiarbete om Charles Darwin. Tror det var allt. Allt detta måste inte bli klart denna vecka, men jag börjar känna av lite panik. För mycket att göra på för lite tid. Kanonkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0