Torsdag.

Shit vad jag är trött. Skulle så gärna vilja gå och sova, men nejdå. Erica ska sätta sig med so:n eftersom hon har prov imorgon, hon kan inte ett skit. Det tycker hon känns jättebra, verkligen....

Hej på er!
Hur är det? Med mig är det sov ovan, lite halvtokigt. Varför jag skev om mig själv i tredje person vet jag inte, det bara blev så.. Dagen då, ja vad ska jag säga. Hade nationellt prov i matte imorse, gick väl okej, inte mer än så. Sen innan lunch slipade vi på det sista inför morgondagen, det rockade. Eller det ska rocka ännu hårdare imorgon, det är jag säker på!
Vet inte om jag hinner titta förbi imorgon, ska in till stan redan kl 4 för soundcheck och sådant, "konserten" börjar sedan vid 7. Håller nog på hela kvällen, så vi får se som sagt. Lovar att se till att någon fotar (även mig denna gång, hehe), så åter komemr jag med dem på lördag!
Nej, detta går inte. Plugg var det!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0