Tisdag!

Hej sunshines!
Idag har det inte hänt mycket alls för min del. Vaknade ganska sent, gick ner och käkade frukost, satt vid datorn en stund osv.. Och ja, äntligen har våren kommit hit med, så jag har suttit här ute på altanen idag, både till frukost och läst lite. Eftersom jag inte har annat planerat än träning ikväll, så passar jag på att röja undan lite skolarbete. Gick och hämtade biologiböckerna, och tänkte skriva lite mer på mitt arbete, men nej det gick inte. Hade tydligen inte sparat ner senaste jag gjort på mitt usb, och jag kommer inte heller ihåg vart jag slutate. Greate, nu kan jag inte skriva på det ngt denna vecka -.- 

Annars så har jag även suttit en stund med gitarren och plinkat, riktikgt kul :) Nej, nu ska jag hämta något annat att göra, så jag inte lastar bort denna tid igen..
Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0