sömn - ja tack!

Guuuuud vad kul det var ikväll! Sån otrolig kick att stå på scenen framför alla, det gör jag gärna om! Men nervös var jag, och spännde mig så mycket att jag knappt kunde stå rakt efteråt. (För er som ej hängt med så har mitt "band" spelat ikväll, tillsammans med 22 andra ungdomsband, skitkul!)

Jag sitter här och tycker synd om mig själv av två anledningar:
Den första: Jag är så grymt trött och inser att jag har en lång väg till sängen med tvättning, tandborstning och röja undan alla kläder som är utpridda överallt.
Den andra: Jag har fått en blåsa på mitt "baspekfinger", som även är mitt bästa bloggfinger! Gör ont ont ont att skriva nu, men jag gör det för er!

Nu ska jag försöka komma isäng innan jag faller ihop över min dator.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0