Måndag.

hej på er!
Hur har ni det idag? Själv har jag det bra, extra bra nu när jag är hemma en stund. Lektionen efter lunch blev inställd så jag tog med mig Julia hem på lunch, och ja, nu sitter jag här vid datorn och hon i soffan framför Gossip Girl. Vi måste snart dra oss tillbaka till hålan, men jag njuter så länge det varar! :)

Det har varit så otroligt fint väder här i helgen, satt uta och solade i bikini igår, fick faktiskt lite färg, det gillar vi! Till min besvikelse mötte jag regnet nu när jag åkte hem, ajjabajja.

Nej, nu ska jag gör mig klar för resten av skoldagen. hare gött!

(Grattis till Robin Bengtsson som fyller 19 idag, du är min prins!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0