Klippt och skuret!

Så, med middag i magen och humöret (nästan) i topp har jag tagit plats i sägen med datan i knät. Ska snart ta fram matteboken och kolla igenom det sista inför morgondagens prov, men måste kolla allt på datan först så jag inte får några hinder, hehe.


Här är resultatet av frisörbesöket! Har inget kamerafejs idag, så det blev censurerat.  Jag är ganska näjd med frilan, känns fräscht nu när allt slitet är borta och så. Det blev inte så jättekort, men jag är som sagt nöjd! Håret är även stajlat med "utårfjompar", vilket jag inte alls tycker klär mig, så jag kan slänga in en bättre bild imorn när jag får ha det som jag vill.

Nej, matte var det. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: caj

härligt härligt, får se mer imorgon hur det blev. men det ser riktigt snyggt o fräscht ut! :D

2009-04-06 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0