Hej mina vänner!

Nu är jag hemma från skolan och har precis fikat lite. Har inte så mkt tid, så detta får bli ett kort inlägg. I alla fall så ska jag snart till frisören och få mig en liten uppfräschning (inte bara bloggen som behöver det). Jag har funderat fram och tillbaka om jag ska klippa av mig håret igen (page-liknande frilla som jag hade i slutet av förra sommaren), eller om jag bara ska toppa igenom det och spara ut det..
Jag är lite konstig när det gäller detta. När jag väl har sparat ut mitt hår långt, får jag för mig att jag ska klippa av det. När jag gjort det och är nöjd, så ska ja bums spara ut det igen. Så, ja.. Kanske ska jag försöka hålla mig till kort ett tag om det nu blir så?
Aja, vi får se vad det blir. Ska prata lite med min frisör och höra vad hon tycker.. Resultat kommer till kvällen!

Ha det bra! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0