God eftermiddag!

Väl hemma från skolan har jag tagit plats i soffan, som så många andra eftermiddagar..
Hur har er dag varit? Min har varit helt okej. Blev dock lite besviken när jag imorse tittade ut och såg marken vit och snön singlade ner, mer och mer.. Ja, vinterna värkar inte vara reda att ge sig av, känns tungt. Vill ha vår och sol och lätta skor nu! (Var inte meningen att denna mening skulle vara på gränsen till att remma, heh).

Spelade med "bandet" (ja, jag fortsätter att sätta det inom situationstecken eftersom det känns som om jag tror jag är ngt när jag säger att jag är med i ett band, höhö), och det gick bra,d et måste jag säga. Vi började även med en ny låt idag, Smells like teen spirit. Hann komma igång, och det känndes som om det kommer att funka fint med den, skönt!
Hade matteprov nu sista timmen, ett ganska litet prov, men ganska svårt. Fastnade på en uppgift lite, men jag hade egentligen löst den, det var min hjärna som förvirrade mig som vanligt, suck.. Aja, en uppgift hit och dit, wte.

Ska nog bara slappa ett tag nu, och sedan efter 6 ska jag in till stan och fika med laget. Tjing!
(tack för infon R, blandade ihop det som vanligt ;p)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

det är ju efter sex så du vet alltså :p 18.30

2009-04-07 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0