Fredag.

Hej hopp!
Idag blev det en rejäl sovmorgon, vaknade vid 12. Men det är okej, för det är faktiskt sista dagen på påsklovet.
Käkade upp resten av pannkakorna som jag gjorde igår till middag till frukost (blev detta en konstig meing?). Det var gott, en bra start på dagen enligt mig, kanske inte enligt Anna Skipper..

Vad har ni för planer för dagen? Själv har jag inte många, det enda planerat är match ikväll, liksom på lördag och söndag. Det ska bli ganska kul, looking forward to it! Annars så har jag precis kollat igenom so:n, prov på fredag. Handlar om samhällsekonimi, inget som jag kan säga att jag är särskillt bra på alls. Men det ska väl gå an antar jag..

Nej, nu ska jag ta tag i något annat. Ha en bra dag!
Pok!

Kommentarer
Postat av: C

är alla matcher under helgen i husum?<3

2009-04-17 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0