Dress.

Jag tror jag blir tokig. Jag har i månader, ja plural, letat runt på internet efter en fin avslutningsklänning. Okej, jag ska inte ta studenten eller något, så det är inte livsviktigt, men jag tycker det är kul att få "klä upp sig" för en gång skull. Min bror ska ta studenten dock, så jag kan låtsas att det är för hans skull, hehe. Men jag hittar den aldrig, den perfekta klänningen.
Hur vill jag att den ska se ut då? Jo, det har pendlat lite fram och tillbaka. Men jag tror jag vill ha en korallfärgad, det är så himla fint till sommaren (helst till en brunbränd kropp, vilket lämnar mig lite solande att göra). Den ska vara enkel, och inte så dyr. Men den får gärna sticka ut lite, jag har aldrig gillat att vara en i mängden.
Jag hittade faktiskt en från Nelly.com tidigare (veckor sedan), men då skulle jag såklart avvakta, vilket gjorde att den tog slut!!! Den var superfin, korall, enkel och med supersnygga band, av glitter. Låter konstigt med den var jättefin.

Jaja, det är väl bara att fortsätta leta. NI är välkommna med tips! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0