TJollahopp!

Dagen var... ganska ok. Började med prov, bioligi. Gick väl sådär, eller ganska bra tror jag :) Sen städade vi vår korridor och julpyntade, det blev fint , bättre än man kan tro att det kan bli på vår skabbskola. Ja, den är i minst sagt dåligt skick, men jag tror de håller på att piffa upp mer och mer nu..
Lagomt att göra det nu, vi har ju bra en termin kvar i den hålan ;) -.-
Efter lunch hade vi so, sen idrott och till sist Spanska. Var uppe hos rektorn med. Ingen fara, jag har integjort något dumt, lovar :p Pratade bara om fikat vi ska ha imorn, efter vi har tittat på luciatåget i kyrkan. Och på tal om det, så ska jag kanske vara med. Majsan är sjuk och Savannah frågade om ja ville vara stand in, och visst. Men jag vet inte än, för ingen har pratat med den ansvariga läraren än :p Så jag får väl se.
 Men glad lucia på er så här i förskott!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0