Onsdag, eller?

Jag har gått omkring hela dagen och tänkt att det är torsdag, men det är ju ONSDAG! Min lilla hjärna kan inte fatta det..
I alla fall så har vi jobbat med Polen-arbetet hela förmiddagen, medans de andra städade, höhö. Sen åt vi"julgröt" till lunch, och sen blev det film. Vi såg Wrong turn, en skräckis. Ååh,vad jag hatar sånna fillmer, särskillt när de cuttar av men ich huvuden och sånt. Jag blundar alltid då, hehe. Sen gick vi tilbaka till skolan för fika, typ i 5 min. Nu sitter jag i soffan och ser på Project Runway, love it. Eller såg snarare, slutade just. Det är en liten dröm jag har, att få bli designer, kläder alltså. Det skulle vara grymt kul, men jag är inte så bra på att rita. Det känns som om det är ett måste..

Ikväll är det träning, styrka/kondition. Känns jobbigt, för den träningen är jobbig. Men det är kl 6 idag, så det är skönt :)

Pss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0