Jullov!

Nu är det lov, finaly! Är väldigt trött idag med tanke på att jag inte kom i säng i går förrän kl 23.30. Inte kul med så sen träning när man ska stiga upp vid 7 nästa morgon. I alla fall så hade vi julavslutning i skolan idag. Vi (högstadiet) höll till i gympasalen. Vissa uppträdde (sjöng och spelade), ink lärarna. De brukar skriva om texten till Tipp tapp, så den handlar om eleverna, ganska kul :) Vi dansade lite ringdans och så med, sen var det slut. Eller nästan, vi gick till klassrummet och fick betygen. Mja, de var väl ok. Lite sur över att det är så stor skillnad på hur "lätt" det är att få höga betyg i olika klasser. Det verkar vara lugnt svårast för oss.. Men men, jag har ju en termin kvar att kämpa :)

Sen drog vi in till stan, åt lunch på Mamma Mia och shoppade. Jag köpte bara julklappar, duktigt av mig eftersom jag alltid brukar smyga ner ett och annat plagg till mig själv. Men icke idag, såg även att pengarna på mitt konto är färre än vanligt, ajaj. Alla klappar är iaf klara, det känns otroligt skönt!

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, glo på tv och vila. Och jag SKA sova länge imorn, Najs! kanske lagar lite julgodis ikväll med , om mamma köpt ingridienser.
                                                              Kisses lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0