Hmm..

..sitter och funderar på att se en film. Är ju ändå ledig imorgon, så jag kan se en långis med :) Komedi- och tjejfilmstyp som jag är funderar jag på Djävulen bär prada. Har sett den many times, men det är ju bra! Vill se en trevlig och rolig film, så det blir nog den.

Aja, har varit hos Cajjan i princip hela dagen, det var mys! Bells  och sara kom med, vi spelade Upp till bevis, igen. Men det är ju så det ska vara vid jul, trevligt sällskap och lugna inneakteviteter. Vi skulle åka skridskor ikväll med, men det blev aldrig av. Känner att jag skriver meningar med endasr komma nu, typiskt mig.

Dagen bästa!
Läste i vår lokaltidning att Robin ska komma hit den 27. Idolerna turnerar och först skulle han inte med, men nu ska han det. Kung! (okej, kalla mig nörd och hysteriskt fan, men han är bäst) Puss på han!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0