Hejsvejs :)

Idag klev jag upp efter elva ngn gång, därefter frukost. Tänkte lägga mig på sängen igen men då ringde telefonen. Sassa tyckte att vi skulle ut och åka skridskor, så det var bara att leta fram ett par som passade! De var ngt för stor men det gick bra ändå. Isen var ganska tjock, men den knakade och sprack hela tiden, läskigt :p

Ikväll ska jag till Sara (en annan sara ) på "lilla julafton" med brudarna. Det blir nog skoj de´. Fast innan ska vi på Matcomaniet och käka ..
                       Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, eller jo. Glad 4:e advent på er! Jag kan inte förstå att det typ bara är 3 dagar till juafton, sjukt fort har det gått!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0