Grattis Kevin!

Ja, vad mar kan man säga är, GRATTIS! Tycker att det var rätt, han  var ju den självklara vinnaren. Även fast Alice var grym, så var hon inte i samma klass som Kevin.

Det har ju varit ganska mycket snack om att han redan har en "karriär" på Malta. Men vadå, om han det skulle gått bra för honom hade det väl inte funits någon anledning att han skulle vilja vara med i idol. Han gjorde helt rätt enligt mig, han kom till Sverige, var med i Idol och vann alla svenkskars hjärtan. Puss på han!
(Måste bara nämna Robin som vanligt, större puss på han!) Min friend Cajsa var nere i Stockholm och såg finalen, och hon skickade en bild på Robin till mig. Han uppträdde tydligen i pausen eller nått, så TACK CAJSA! <3 Den ligger nu mera som bakgrundbild på min tele :)

Åter till Idolfinalen och Kevin och Alice. För er som inte såg programet, eller bara vill se framträdandena igen, här.

Kevin valde denna låt som eget val. You'e the Voice.


Alice eget val. So what.


Kevins andra låt, tittarnas val. Living on a prayer.


Alice andra låt, tittarnas val.


Och till sist. De bådas version av vinnarlåten(som nu blev Kevins). With every bit of me.
Kevin :



Alice :


Så nu, är Idol slut.Känns konstigt, men det är ju så det är varje år.
Pusser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0