Good bye for now.

Ni som följer idol vet att Robin tyvär fick lämna tävlingen igår. Pissigt enligt mig, gillade honom som sjutton..
Direkt när jag fick vet att hans låt som han skulle "glänsa" med var 'It's my life', tänkte jag att det var helt fel låt fr honom.Jag hade rätt, det gick inte alls bra igår med den. Men hans utmaningslåt däremot, 'Black or white', gjorde han grymt bra! En stor guldstjärna för det! Och när vissa av dem sa att han skulle röra sig mer, höll jag inte med. Han gjorde det bra, och alla behöver inte vara en sån 'hopparuntpåscenenartist' heller. A, allt jag kan säga är att han är bäst (och snyggast) och att jag väntar med spänning inför hans kommande musik!

Tänkte lägga upp några av hans framträdanden. Måste självklart börja med hans audition!



Robin Bengtsson everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0