Fredag - idol, mat, choklad

Hej buddies!
Dagen har varit kanon, eller bra iaf :) VI hade luciatåg på skolan och jag var en av de åtta tärnorna. Det var kul! (om ni vill läa mer om det, besök : www.ericaal.blogg.se

Idag är det fredag, och ni vet vad det betyder. Helg, god mat, trevliga människor och bara slappa :) Ikväll ska jag först äta middag när mamma kommer hem, sen idol! Final, spännade spännade. Hejar nog på Kevin, han är så himla rolig, och bra för den delen. Helst av allt hade jag velat se Robin i final (chocker), han är bäst, och SNYGGAST! :) Ska mysa framför tv:n med frukt och mandel choklad och sånt. Det blir myspys det!

Vad ska ni göra ikväll, idol som jag?

Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0