Ångest.

Guud så trött jag är. Borde inte sitta här egentligen, har Svenskaplugg att göra. Måste även gå ner och prata med mamma om jul.. Skola idag, som vanligt. 'Repade lite med bandet' (känner mig son en noob när jag skriver så :p ), sen bara vanliga lektioner. Efter skolan hämtade Elisabeth och tjejerna mig, sen åkte vi hem till dem. Jag och Sandra (äldsta kussen) bakade ett pepparkakshus. Det var kul, tog tid och det blev ju lite små-skevt men :o Det var ju ett tag sen man höll på med sånt. Sen åt vi middag och lekte med babies. Längesedan det med.. Nu har jag varit hemma i en timme, typ. Har inte varit inne på hela dagen, så kännde mig tvungen att kika in här. Men det är ju kul så :) Känner mig helt såsig i huvet, har ingen koll på mitt liv nu. Även fast det snart är jullov och vi tar det lugnare i skolan, känns det som om jag har 1000 saker att fixa innan jul. Med skolan och utanför. Men det löser sig nog.. Imorn bli det chill-dag. Ska städa i skolan på förmiddagen, sen se på film på eftermiddagen. Jag ska se Wrong turn, en skräckfilm tydligen. Hatar sånna egentligen, vet inte varför jag valde den. Kunde ha valt Madagaskar 2 som många andra, men men.. Jag får väl sitta och titta på alla andra och leka med telefonen, som vanligt när jag ser på skräckfilm.. AJa, måste gå nu. JObbigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0